Los Angeles Road - Arturo Bandini

...

"Şimdi ne yapacaksın?" dedi Frank dayı.

"Sayısız seçenek var."

"Neden söz ediyorsun sen? Sayısız seçenek varmış!"

Sigaramdan birkaç nefes çektikten sonra, "Romero türünden proleterlerle bağımı kopardığıma göre bundan böyle edebiyat kariyerim üzerine yoğunlaşmayı düşünüyorum." dedim.

"Ne kariyerin?"

"Edebiyat planlarımdan söz ediyorum. Nesrimden. Edebi çabalarımı devam ettirmeye kararlıyım. Ben bir yazarım, bilmiyor musunuz?"

"Yazarmış! Ne zaman yazar oldun? Bu da yeni bir şey. Anlat, bunu ilk kez duyuyorum."

Anlattım.

"Yazma yeteneği keşfedilmemiş olarak hep yatıyordu içimde. Şimdi değişim sürecini yaşıyorum. Geçiş süreci sona erdi. Kendimi ifade etmenin eşiğindeyim."

"Taşaklarım." dedi Frank dayı

...

Los Angeles Road
sf. 39

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder