Marquis (1989, Henri Xhonneux)






"Engelleri aşamıyordu. Denedikçe reddediliyordu. Ayırıyor, yolu buluyor, hırpalıyor..."

- Yüklem dizisi oldu!

- Müdahale etme. Ara sıra bana fikir vereceksin,
...ama yazar olan benim.

- Doğru ya, ben susuyum.
Ama çok yüklem kullandın...

"Kıvama gelen vücut hazırdır. Geçit açılır. Şahmerdan içeri girer."


- Şahmerdan mı? Orada şahmerdan mı var? Nereden çıktı?

- Bir imge bu!

"Şahmerdan içeri girer. Dehşetle çığlık attım. Bir süre sonra kitle tamamen girdi... ve yılan, zayıflamış zehrini fışkırttı, sonunda yere yığıldı, öfkeyle ağladı."

- Yeter, yanıyorum.



 "Vahşi bir hayvan gibi dört ayak üstünde
bağlı duruyordu, ardından bir kaplan derisiyle kaplandı."

- O aracı daha iyi hikayelere sakla.

"Onu cinsel yönden uyarmaya, sinirini bozmaya, kırbaçlamaya,
"oral ve anal yoldan girmeye devam ettiler. Onu cinsel yönden uyarmaya, sinirini bozmaya, kırbaçlamaya, oral ve anal yoldan girmeye devam ettiler... Karşısında çıplak ve dipdiri bir bakire duruyordu, baştan ayağa bağlanmış, hareket edemiyordu.
Zampara kıvama geldiğinde, kızı serbest bıraktı, vahşi bir hayvan gibi kıza saldırdı, etini ısırıyordu, özellikle de klitorisini ve meme başlarını, dişleriyle parçalıyordu.
Kızın kıçına vibratör sokarken çığlıklar atıp inlemeleri sanki bir yaydan fırlıyor gibiydi."







 - Sen, kibirli bir ütopyacıdan
başka bir şey değilsin. Benim gibi gerçekçi de değilsin!
Seni bacaksız kötürüm! Ayakların nerede?

- Seninkiler benim sayılır.

- Vücudun bana ait.

- Başka?

Senin beş duyun. Onlara da ben hükmediyorum.

- Daha neler! Bu küçüklük kendini ne sanıyor?

- Bana "küçüklük" deme!

- Şef sen değilsin.

- Senin aklını başından alabilirim.

Benim hayal gücüm olmadan, senin hislerin...
 Rousseau'nun rüyaları gibi dümdüz olur! Senin hayal gücüne de ben hükmediyorum.



- Yazarken, Sade, 


...çok fazla yüklem kullanma!


"Benim çöküşüm kendi düşünce tarzım
yüzünden değil... başkaları yüzünden gerçekleşti."





...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder