Sade Okumak


"Yayımlamaya korkuyoruz" dedi Juliette, "gerçeğin özü ve yalın 
gerçek, doğanın gizeminde saklı, bu nedenle insanlığa
 bunu açığa vurduğumuzda ürperebilir. 

Felsefeyi yüksek sesle konuşmaktan asla çekinmemeli."






...

...dişlerimi gıcırdatmaya başladım, ağzımdan köpükler çıkıyordu, her şeyi ısırmaya başladım, penis vajinamda ilerlediğinde, aynı anda anüsümden diğer bir penisi alamıyordum. o beni daha çok tahrik etmişti, ikinci becerici yeniden anüsümdeydi ve uzun süre kıçımdan düzüldüm... çığlıklar attım, inledim; bu kesinlikle daha önce yaşadıklarıma benzemiyordu.

"Ne süper bir sahne" diye bağırdı Charlotte, önümüzde mastürbasyon yaparken ve arada eğilip beni öperken. "Vay canına! Ne delik! Mutlu Juliette!"

Ve orgazm oldum, tam olarak bunalım sonucu öldürme depresyonu içindeydim, gözüm hiçbir şeyi görmüyordu, hiçbir şey duymuyordum, duygularımın gücü tamamen erotizme kilitlenmişti; çok eğleniyordum.  Adamlarım geri çekilmeden mücadele etmeye devam ediyorlardı, onların çivisini çıkartmıştı, sevişme arzusu baştan ayağa tüm bedenimi sarmıştı, tüm deliklerimden sperm sızıyordu.

...


...

"Gel ve öp beni" dedim Fontagne'ye. Kadınlarım onu soymaya başladılar. O soyunduğunda tüm tutkularım ve şehvetim canlanmıştı. Fontagne diğer kızlardan çok daha çekici gelmişti bana. Ah yüce Tanrım! O soyunduğunda ortaya ne mükemmel bir çocuk çıkmıştı! Tenin o güzelliği, vücudun o orantılılığı, o tazelik, enfesti!

"Çok iyi" dedim. "Onu üzerime koyun, tüm sığınaklara dilimle erişebileceğim şekilde pozisyonlarınızı alın. Sen Aspasia, sen onun anüsünü yalayacaksın. Phryne sen onun klitorisi ile oynaşacaksın, ve hepiniz sonunda benim ağzıma boşalacaksınız. Bacaklarımı ayıracağım, sen Thedora, aynı anda Lais benim kıçımı yalarken, sen benim sığınağımı emeceksin. Sevgili arkadaşlarım, tüm ilminizi en iyi şekilde kullanmaya başlayın, bu bakire beni çok heyecanlandırıyor ve onunla birlikte sperm denizinde yüzmek istiyorum."

...


...

"Kıçını kanatmanızı istiyorum, kıçını kırbaçlayın." diye emrettim adamlarıma.

 Yerde dümdüz yatıyordu, başını demir zincirlerle bağladılar ve ben kızın ağzını yalarken, Sbrigani işine arka ambarımda devam ediyordu, ben de bir yandan adamlarımın devasa büyüklükteki şeker kamışlarını emiyordum, adamlarımsa kurbanımın vücudunu keskin tırmıkla deşiyorlardı; eh, bu delice oyun iki kez ardı ardına orgazm olmamı sağlamıştı. Kızın vücudunun, teninin saten güzelliği, yerini, delik deşik berbat bir bedene bırakmıştı, bu hal beni deliye döndürmüştü.

Yerimden fırlayıp Aglaia'nın zincirlerini çözdüm ve kızı saçlarından alçak tavana astım, bacaklarını ayırdım, bunu tek başıma bitirmek istiyordum, hançerimi aldım ve kızın vücudunun en leziz yerlerini, aralanmış vajinasını deşmeye başladım. Kızın vücudunun o hali bana inanılmaz bir zevk veriyordu, ön bahçesine yaptıklarımı büyük bir zevkle arka bahçesine de yaptım. Kanım delice akıyordu, gözlerimden ateş fışkırıyordu, kızı oradan indirdiğimde, aklıma yeni bir fikir daha gelmişti, Aglaia'yı ve diğer iki kurbanı yakmaya karar vermiştim ve bu elbette kocamın da hoşuna gitmişti, onları yakarken birlikte orgazm olmuştuk, geride kalan tek tehlike olan yaşlı dadıyı ise elimizi sürmeden tek bir kurşunla yok ettik.

...


...


Odalardan birine girdiğimizde, içeride seks için bekleyen on sekiz yirmi yaşında on beş yakışıklı tarafından karşılandık. Clairwil ve ben divana uzandık ve gençler tek tek sırayla üzerimizden geçmeye başladılar; her pozisyonu deniyorduk. Gençlerin kamışları yedi ile beş inç arasında değişiyordu, en güzelleri ise sekiz ile on iki arasındakilerdi; hepsi içimize girdiler, biz de onları tüm isteğimizle kabul ettik. Clairwil bir süre sonra hepsini bana bırakmıştı. Göğüslerime, bacaklarımın arasına, kıçıma, boynuma ve yüzüme boşalmalarına izin verdim, sıra altıncı gence geldiğinde arkamı döndüm ve kalanını arka kapımdan içime almaya başladım. Fakat altıncıdan sonraki her genç önce Clairwil'in vajinasında alıştırma yapıyor, boşalmak üzereyken benim arka bahçeme girip tohumlarını bırakıyordu. Tempo hızlanmıştı, hepsi çok istekliydi; volkan gibi patlıyorlar, ateş gibi yanıyorlardı ama biz doymamıştık, daha fazla erkek istedik ve taze on sekiz tane genç gönderdiler; böylece ikinci tur başlamıştı, bu kez rolleri değiştirdik, on sekiz tane kamış önce benim tepeciğimde hazırlanıyor sonra işini dostumun derin tünelinde tamamlıyordu.

...

Sonunda gücümüz kalmamıştı ve divan sırılsıklam olmuştu, sanki Cladius'un korumaları tarafından sıraya dizilmiş Massalina gibi her birimiz yirmi beşer kez zevkin doruğuna yelken açmıştık.


"Sıç Juliette, iyi bir kız ol ve sıç, beni rahatlatacak; yalvarıyorum, sıç, ancak bu şekilde boşalmamı sağlayabilirsin."

Onu tahrik etmek benim elimdeydi, yeniden arkamı döndüm ıkındım, osurdum ve sonunda sıçtım, Papanın yüce penisinin bu noktada boşalacağını anlamıştım, oldukça sertleşmişti.

...


...

"Rahip," dedim, "daha fazla ertelememize gerek var mı? Şimdi, burada, hemen benimle sevişmeni istiyorum. Kilisenin kapıları kapalı, bu kilise bırak bizim aşk evimiz olsun. Bu iğrenç şehre geldiğimden beri hiçbir sapkınlık yaşamadım, kıçımın haline bak, arzu ile yanıyor, lütfen, bana her istediğini yap!"

"İsteklerini yerine getirmek, benim kutsal görevimdir, biliyorsun," dedi Chabert, beni çevirdi, eteğimi kaldırdı. "Ah! Juliette," diye haykırdı, kıçımı avuçlarken, "kıçın hiç değişmemiş, Afrodit'inki kadar enfes'!

Rahip eğilmiş, kıçımı öpmeye başlamıştı, beni delirttiğini bildiğinden dilini yavaşça kaygan zeminimden içeri kaydırdı... Sonunda zevk çığlıklarımızın arasında kamışını içime aldım. Ah! Öyle bir aldım ki sadece kamışı değil, topları bile içimdeydi. Ah! Sevgili dostlarım, aldığım zevki anlatmaya kelimeler yetmiyordu, o günahın tadı her şeye değerdi. Tutkularımdan uzak kaldığım sürece onları ne kadar özlediğimi, onlara ne kadar muhtaç kaldığımı, nasıl acı çektiğimi yeniden görüyordum. O güzel silahla daha önce hiç görmemişim gibi oynuyordum. Adamım genç, güçlü ve istekliydi, o gün, o kilisede, arka bahçeme tam üç kez tek bir damla boşa gitmeyecek şekilde şarabını akıtmıştı...

*
 Görüntüler: Sade (2000, Benoit Jacquot)
Metin: Juliette / Sade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder