Yakından Bakmak: Kulübe Civarında Gezintiler (Nisan - Mayıs)


Gözüm yerdeki herhangi bir şeyi, kestane vb. keşfetmek için eğitildi. Yere bakmak muhtemelen göklerden çok daha sağlıklıdır.

Sarı bir huş ağacı veya çamlar arasında eski bir tanıdıkla randevu almak için sık sık en derin karda sekiz veya on mil yürüdüm.

Uzun yıllar kar fırtınaları ve yağmur fırtınaları konusunda kendi kendime tayin edilmiş bir müfettiştim ve bunun için hiçbir zaman ödeme almamama rağmen görevimi sadakatle yaptım.

Concord'la ve kendi özel arayışlarımla 10.000 bağla nişanlandım ve onları bırakmak intihar olur.

Sanırım, günde en az dört saatimi - ve genellikle bundan daha fazlasını - ormanlarda, tepelerde ve tarlalarda, tüm dünyevi uğraşlardan tamamen uzak bir şekilde dolaşarak geçirmediğim sürece sağlığımı ve ruhumu koruyamayacağımı düşünüyorum.

Doğa takdire şayan bir öğretmendir.

I am very little of a traveler.

Thoreau




 Saçuzatan, Orkide (Limodorum abortivum)


Yabani Sümbül (Muscari botryoides)




Turnagagası



Deli karasakız Reichardia picroides


 Kuşburnu Çiçeği






 Karabaş otu


 Düğün çiçeği


 Yabani Turp

Çan Çiçeği


Beyazısırgan, ballıbaba


Armut Ağacı Çiçeği



Dikenotu




Püren Salebi




Karaballibaba




Morbaş




Sunbala, tükürük otu




Ebegümeci


Nemnem otu


Ekşi yonca; Ekşi tırfıl


Kadınaynası



Süpürge çalısı, morcak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder